marți, 4 aprilie 2017

Nu am mai gasit de mult timp sa vin aici. Ma tot gandesc ca nu prea are rost oricum, si poate desfiintez blogul.
Teodor are 5 luni si jumatate. Este in copil minunat, adorabil, vessel, curios, iubitor si zambitor. Ma face sa imi doresc sa fiu mai buna, sa fiu mama de care are el nevoie. Imi aduce aminte zilnic ca fara ajutorul lui Dumnezeu nu as putea face nimic. Deja spun si eu, ca toate mamele, ca trece foarte repede timpul. Regret ca nu am fost in stare sa traiesc mai viu primele saptamani/luni cu el. Am fost in ceata, pur si simplu, dupa nastere.
Despre ce am vrut sa scriu azi? Despre instinct si carti si teorii. As vrea sa nu mai citesc nici o carte, nici un articol, nimic legat de parenting. Simt ca pur si simplu ne face pe noi mamele sa ne indoim de noi, sa ne credem incapabile, sa credem ca gresim mereu. Gasisem un site cu idei bune, cu care rezonam, si am inceput sa me aplic. Una din ele era legata de somnul bebelusului, si anume de cum sa il lasi sa descopere autolinistirea, adormitul singur. Desigur, cu blandete, nu cry it out. Se vorbea despre a nu legana copilul. Am incercat si eu. Si nu, nu e pentru mine. Inima mea imi spune sa il legan. Instinctiv asta fac. Functioneaza mereu. Bebelusul a fost leganat in burta mea 9 luni, si acum eu vreau sa ii iau bucuria. De ce? Pentru ca asa scrie in carte. Si ne mai miram de ce nu stim sa fim mame. Pentru ca lasam cartile sa ne creasca copiii, nu sufletele si bratele noastre. Nu cred ca va dori sa il legan pana in adolescenta. Nu cred ca trebuie sa invete sa adoarma singur. Nu cred ca trebuie sa mai citesc carti de parenting. Vreau sa fiu eu mama lui, vreau sa fiu mama, asa cum imi dicteaza intuitia, mintea, inima, asa cum am formulat dorintele si convingerile mele, asa cum simt ca mi si i se potriveste. Chiar daca obosesc, chiar daca ma enervez si ma supar, sper sa nu uit.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Oooh, cat de adevarat si intuitiv. De f bun simt ce ai spus!
Tot gandul cel bun, tot de la Dumnezeu, parintele Luminii, vine... Si daca ne Hristoactualizam permanent, vom stii ce avem de facut pt ca acea certitudine tasneste direct din adevarata sursa a binelui si a firescului!