joi, 29 septembrie 2016

sa nu uit

Să nu uit niciodată că înainte de a fi mamă, am fost soția ta.
Să nu uit niciodată că ziua nunții noastre a fost cea mai frumoasă și mai plină de bucurie zi a vieții mele.
Să nu uit niciodată că dacă nu ai fi fost tu, așa cum ești, exact așa, nu vreo imagine din mintea mea, nu vreun ideal, ci tu cel liber și real și uman și sălbatic, tu de care m-am îndrăgostit, tu cel care m-a ales, tu cel care a mers și merge alături de mine pe drumul acesta, nimic nu ar fi fost.
Să nu uit niciodată să iți mulțumesc pentru fiecare zi în care continui să mă alegi.
Să nu uit de tot ce s-a spus și de tot ce am promis și de tot ce ne-a dăruit Dumnezeu. Și de faptul că e cu noi, mereu, și fără El am fi praf și nisip în vânt.
Să nu uit că doar împreună, noi trei, putem avea grijă de darul ce l-am primit. Și că deși ziua în care va veni pe lume minunea va fi una unică, de neuitat, nimic nu ar fi fost posibil fără cea în care am primit harul și binecuvântarea Lui.
Să nu uit că cel mai important lucru pe care îl putem face pentru copilul nostru este să avem grijă de căsnicia noastră, să păstrăm vie dragostea, să creștem în ea, pentru noi, pentru el, pentru Dumnezeu.
Să nu uit.






BeLight Photography

3 comentarii:

andreea cristina spunea...

Doamne ajuta! Ce faci? Ai născut? :)

toamna.verde spunea...

Ce frumooooosssss! (SA NU UITI!)

maria spunea...

Fotografiile sunt ca dintr-o poveste, imi plac mult. Si Maica Domnului e langa voi.
Ai scris frumos ...