luni, 11 aprilie 2016

reality check

În ziua în care a născut al treilea copil, bunica lui Mihai a vrut să meargă împreună cu ai ei la secerat. Dar nu a lasat-o soacra ei. Așa că a rămas acasă, unde a frământat și copt un cuptor de pâine, a facut mâncare, o prăjitură, a bătut untul, a aranjat prin casă și a fiert un litru de țuică cu zahar și chimen pentru când urmau să se întoarcă restul de la câmp. A chemat o vecină, a trimis copila cea mare după moașă, și a născut. 
Eu stau în concediu acasă, dorm și mă uit la seriale, citesc despre hypnobirthing și attachement parenting. Și plănuiesc o naștere la privat, că deh...Și ma plâng. Că mi-e greu, că mi-e rău, că ma doare una sau alta, că vreau un masaj sau o înghetată și să vină mai repede Mihai acasă să spele vasele și să facă o supă că mi-e foame.
Concluzionez că habar nu am de nimic în lume, și-s o prințesă fandosită. Vai și amar.

Niciun comentariu: