marți, 8 martie 2016

30

Ieri am împlinit 30 de ani. Nu-i neapărat ușor, dar au venit la pachet cu cel mai frumos cadou posibil: o viață nou-nouță ce crește în mine. 
Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru toate darurile ce le-a pus înaintea mea, și sper și mă rog din tot sufletul să fiu în stare să le cinstesc așa cum merită: familia mea, soțul meu, copilașul nostru, biserica, prietenii, natura.
E o bucurie atât de tainică și încă greu de asimilat încât mi-e greu să o cuprind, și și mai greu să o pun în cuvinte.
Azi e 8 martie, ziua mamei. Pentru prima dată merit urarea. La mulți ani tuturor mamelor!


Phoebe Wahl

2 comentarii:

Eblue Eblue spunea...

La multi ani binecuvantati! (cu intarziere)

Sarcina usoara si protectia lui Dumnezeu sa fie cu tine si cu familia ta!
Postarile sunt foarte frumoase, pline de viata.

(Am salvat blogul tau la favorite pentru a te vizita mai des)

Irina spunea...

Gratiela, chiar m-am gandit zilele astea la tine...te-am si cautat pe FB, dar nu te-am gasit (eu mi-am sters contul o vreme si apoi l-am refacut :)). La multi ani, sa fii bucuroasa si implinita pana la sfarsitul vietii si dupa, in vesnicie! Ma bucur de bucuria ta, pentru bebita :). Felicitari!

Imbratisari de la mare!