duminică, 17 mai 2015

despre frumos si despre vise. despre visul frumos :)

Desi nu e prima data cand imi adun casa si o mut, e singura cand o fac cu atentie. Am adunat multe lucruri in timp, si acum simt cu adevarat ca vreau sa duc cu mine doar frumosul, dragul, utilul. Nu cred ca voi fi vreodata cu adevarat minimalista, desi e un mod de viata frumos si intelept, si o parte din mine si-l doreste. Imi plac obiectele frumoase, mi-e drag sa ma inconjor cu ele si sa le folosesc. Cu timpul am invatat sa caut frumosul-util: in locul unui castron de plastic, unul de portelan. In locul unei cani oarecare de cafea, una veche, pictata. O fata de masa brodata de bunica, o cuvertura crosetata, un covor tesut. O icoana pictata. Flori. Si noi doi intre ele, in atelierul nostru de mult visat, el pictand, eu crosetand, cu dealurile impadurite asternute in fata ferestrelor. 
Acum, scriind aceste cuvinte, imi dau seama ca imi traiesc visele. 
De astazi nimic nu va mai fi la fel :)



Un comentariu:

Claudia spunea...

cat de frumos e la tine. De azi te urmaresc. Sa scrii!:)
Cu drag, Claudia!